Динаміка руху і потужність 3-дверного BMW 1 серії.

ПОТУЖНІСТЬ ЩЕ НІКОЛИ НЕ БУЛА ТАКОЮ
ДОСТУПНОЮ.

Динаміка руху і потужність 3-дверного BMW 1 серії.

Маневрений і енергійний - BMW 1 серії ідеальний для міських вулиць. Двигуни BMW TwinPower Turbo і пропонована додатково 8-ступінчаста коробка передач Steptronic забезпечують миттєве вбудовування в будь-який потік. А режим ECO PRO дозволяє досягати максимальної дальності поїздок. Загалом, ідеальний супутник: швидкий як блискавка при розгоні і неймовірно економічний.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Більше віддачі від кожного літра палива з BMW EfficientDynamics: більше динаміки, вище ефективність і ще більше задоволення від водіння. Технологічні інновації, що дозволяють знизити витрату палива і при цьому підвищити задоволення від водіння, зробили динамічність невід'ємною частиною кожного автомобіля BMW.

BMW 116d EfficientDynamics Edition.

BMW 116d EfficientDynamics Edition оснащується 3-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра і встановлює власні стандарти ефективності. Потужність силового агрегату становить 85 кВт (116 л. С.) При 4000 об / хв, а крутний момент досягає 270 Нм в діапазоні 1750-2250 об / хв. Це дозволяє BMW 116d EfficientDynamics Edition розганятися з місця до 100 км / год за 10,4 секунди. Витрата палива складає всього від 3,8 до 3,4 л / 100 км, при цьому викиди СО2 становлять від 101 до 89 г / км - вражаючі результати, що підтверджують найвищу ефективність двигуна.
3-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра демонструє чудову реакцію навіть при низьких оборотах двигуна, відрізняючись при цьому виключно плавної роботою. Він оснащений системою безпосереднього вприскування CommonRail і інноваційним турбонагнітачем із змінною геометрією. Свій внесок в чудову ефективність автомобіля вносять також аеродинамічні елементи, наприклад оптимізовані з точки зору аеродинаміки 16-дюймові легкосплавні диски і пристрій для регулювання витрати повітря з електроприводом, що відкриває і закриває впускні отвори для повітря перед радіатором автомобіля.

ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO.

Завдяки технології BMW TwinPower Turbo інноваційні бензинові і дизельні двигуни BMW нового покоління забезпечують набагато більш активну віддачу потужності і видатну реакцію навіть на низьких оборотах. І все це при виключно високій економії палива і низькому рівні викидів. Підвищення потужності і оптимальна динамічність гарантують помітно більш яскраві враження від водіння.
Бензинові двигуни застосовують інноваційну технологію турбонаддува, повністю регульований механізм газорозподілу Valvetronic з системою зміни фаз відкриття впускних клапанів Double-VANOS, а також безпосереднє уприскування палива. Всі разом ці високотехнологічні компоненти забезпечують приголомшливу корисну потужність і поліпшену ефективність. Крім цього, в дизельних двигунах використовуються турбонагнетатели із змінною геометрією і система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Такий рівень оптимізації процесу згоряння забезпечує додаткове зниження витрати палива і викидів шкідливих речовин.

8-СТУПІНЧАСТА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC.

АБСОЛЮТНА СПОРТИВНІСТЬ.

Модель BMW M135i M Performance - сама спортивна версія BMW 1 серії в усіх відношеннях. Такі системи, як адаптивне спортивне рульове управління, підвіска M Sport або адаптивна Мподвеска, надають водінню додаткову динаміку.

M135i

BMW M135i - це квінтесенція чистого задоволення від водіння і виняткової динаміки руху. Високоспритний рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW M Performance TwinPower Turbo об'ємом 3,0 літра розвиває потужність 240 кВт (326 л. С.) При 5800 об / хв і розганяє автомобіль до 100 км / год всього за 5,1 секунди (4, 9 секунди з коробкою передач Steptronic). Крім цього, двигун володіє прекрасним потужним звуком, а також приголомшливою тягою в будь-яких ситуаціях завдяки крутним моментом 450 Нм.
Ходова частина занижена на 10 мм, отримала більш жорсткі амортизатори і загальні настройки, унікальні для М-моделей і здатні максимально ефективно і безпечно передати потужність двигуна на колеса. Гальма М Sport з гальмівними супортами синього кольору, прикрашеними емблемами М-серії, забезпечують максимально ефективне гальмівну дію навіть у граничних режимах. Виключно чуйне адаптивне спортивне рульове управління з особливими М-настройками забезпечує водієві точну зворотний зв'язок для максимально безпечного водіння. Доповнює набір елементів зовнішнього оснащення аеродинамічний М-пакет з особливими повітрозабірниками в передній частині, ексклюзивними 18-дюймовими легкосплавними дисками М-серії з шинами Performance і двома патрубками системи випуску.
У салоні динамічний характер моделі підкреслюють накладки на пороги М-серії, спортивні Мсіденья, шкіряне рульове колесо М-серії та особлива комбінація приладів в М-стилі.
Витрата палива / викиди CO2
Показники для 5-дверного BMW M135i
Витрата палива в змішаному циклі:
8,0 л / 100 км
[7,5 л / 100 км]
Викиди CO2 в змішаному циклі:
188 г / км
[175 г / км]
Значення без дужок вказані для базової моделі зі стандартною коробкою передач, значення в дужках - для моделі з коробкою передач, доступною в якості опції (див. Додаткове обладнання).
Значення витрати палива і викидів CO2 залежать від розмірів коліс і шин.
Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретних значеннях викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в буклеті «Нові директиви по витраті палива і викидів CO2 для легкових автомобілів», що надається безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою : 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).

Адаптивне спортивне рульове управління

Адаптивне спортивне рульове управління з системою Servotronic забезпечує безпосередню і гостру керованість, вимагаючи менше фізичних зусиль при поворотах. Воно реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це полегшує обертання рульового колеса, особливо при великих кутах повороту. Система виробляє змінну зусилля, залежне від швидкості руху. Це значно покращує маневреність і керованість при динамічному проходженні крутих поворотів або при виконанні швидких маневрів для об'їзду перешкод. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, на поворотах і при маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.

Спортивна ходова частина M

Ходова частина М Sport відрізняється спортивними настройками, а на задньопривідних моделях кузов розташовується на 10 мм нижче. У ходової частини використовуються більш короткі пружини, більш жорсткі амортизатори і стабілізатори. Все це робить регулювання автомобіля ще більш безпосередніми для виключно динамічного стилю водіння.

Адаптивна М-підвіска

Адаптивна М-підвіска, з якою автомобіль розташовується на 10 мм ближче до дороги, дозволяє ще повніше розкрити динамічний потенціал моделі. Водій може змінювати характеристики підвіски залежно від власних уподобань - від комфортних до екстремально-спортивних. У будь-яких режимах амортизатори з електронним управлінням за частки секунди підлаштовуються під стан дорожнього покриття. Система також використовує безліч датчиків, що вимірюють вібрації коліс, а також швидкість автомобіля, забезпечуючи оптимальні характеристики амортизаторів і максимальну безпеку.
Для стабільного водіння можна вибрати режим COMFORT. У режимі SPORT підвіска отримує набагато більше спортивні настройки, а амортизатори стають помітно більш жорсткими. Для екстремально-динамічного водіння ідеальним вибором стане режим SPORT +: в цьому режимі активується функція DTC (динамічна регулювання тяги), яка припускає невелику пробуксовку ведучих коліс для енергійного водіння на межі динамічних можливостей автомобіля. Проте система динамічного контролю стійкості DSC не відключається повністю, але втручається в управління автомобілем набагато пізніше, в межах можливого прагнучи стабілізувати автомобіль.

РЕЖИМ ECO PRO.

Згідно з даними внутрішнього дослідження BMW на тему витрати палива, в режимі ECO PRO витрата палива може бути на 20% нижче в залежності від стилю керування автомобілем. Функція руху накатом (тільки з коробкою передач Steptronic), асистент попереднього аналізу маршруту (тільки з навігаційною системою Professional), функція маршруту ECO PRO (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional або Business) дозволяють заощадити ще 5%.

Рух накатом

При русі накатом трансмісія від'єднується від двигуна і автомобіль рухається без участі двигуна. Автомобіль починає рухатися накатом, якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 50 до 160 км / год і не натискає на гальмо. При необхідності асистент попереднього аналізу маршруту може відключити функцію руху накатом.

Асистент попереднього аналізу маршруту

Використовуючи дані навігаційної системи, асистент попереднього аналізу маршруту розпізнає зони обмеження швидкості, вигини дороги, об'їзні шляхи, повороти і виїзди на автостраду, рекомендуючи водієві в оптимальний момент припинити розгін.

Маршрут ECO PRO

Функція «Маршрут ECO PRO» розраховує найбільш ефективний маршрут з урахуванням дорожньої ситуації, манери водіння і умов руху. Бортовий комп'ютер показує відсоток можливої економії палива при русі по маршруту, розрахованому функцією ECO PRO.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ.

У BMW 1 серії інтелектуальне управління енергією забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як функція автоматичного запуску / зупинки двигуна, система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового управління і індикатор оптимального перемикання передачі. Спільна робота цих систем забезпечує пересування з урахуванням вимог захисту навколишнього середовища і експлуатаційну надійність.

Автоматична функція «старт-стоп»

Завдяки функції автоматичного запуску / зупинки двигуна ( «старт-стоп») паливо витрачається тільки тоді, коли ваш автомобіль рухається. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в заторі, функція "старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач Steptronic).
Коли функція автоматичного запуску / зупинки двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний символ. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (коробка передач Steptronic), двигун включається автоматично.
Функція автоматичного запуску / зупинки двигуна не погіршує комфорт і безпеку їзди, оскільки залишається відключеною, якщо двигун не прогрілося до оптимальної робочої температури, що не досягнута необхідна температура в салоні автомобіля або якщо заряд акумуляторної батареї недостатній або водій обертає рульове колесо, задіюючи електропідсилювач керма. У разі необхідності центральний блок управління запустить двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад якщо автомобіль починає відкочуватися вперед або вітрове скло запітніло.
Натисканням кнопки функцію автоматичного запуску / зупинки двигуна можна відключити в будь-який момент.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей потенціал, на який довгий час не звертали уваги. Вона використовує енергію, яка виробляється кожен раз, коли водій гальмує або прибирає ногу з педалі акселератора, і перетворює цю енергію в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки інтелектуальній системі управління енергією зникає необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на нього. Результат - зменшення витрат палива і підвищення потужності - може служити класичної ілюстрацією ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Електропідсилювач керма

Рульове управління з електропідсилювачем регулює зусилля на кермі залежно від швидкості автомобіля. Система забезпечує відмінне почуття керма на високих швидкостях і легкість при маневруванні на парковці. Система рульового управління споживає енергію тільки при маневрах автомобіля. Це дозволяє заощадити паливо і знизити рівень викидів.
Замість гідравлічного насоса в системі використовується електродвигун. У звичайних системах насос постійно наводиться від двигуна, а система електропідсилювача працює тільки при повороті рульового колеса. При русі по прямій або в довгих пологих поворотах (якщо кут повороту рульового колеса постійний) електродвигун вимкнений і не споживає енергії. Гнучко регулюючи ступінь посилення в відповідно до поточної ситуації і швидкістю автомобіля, система підвищує комфорт при їзді.

Індикатор оптимального моменту перемикання передач

Своєчасне перемикання передач допомагає економити паливо, особливо на міських маршрутах, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання знижують витрату палива: керуюча електроніка двигуна визначає найбільш ефективну передачу в залежності від умов руху і оборотів двигуна. Якщо система визначає, що автомобіль може працювати ефективніше на вищою або нижчою передачі, на інформаційному дисплеї з'являється символ стрілки. Система також розпізнає швидке прискорення і затримує відображення рекомендацій, поки не будуть досягнуті відповідні обороти двигуна. Власні дослідження BMW показали, що автомобілі з системою індикації оптимального моменту перемикання передачі споживають приблизно на 4% менше палива.

BMW xDRIVE.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується навіть до найскладніших умов дорожнього покриття і завжди гарантує оптимальне зчеплення з дорогою. Система xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) гарантують і безпеку і стійкість вашого BMW. Використовуючи систему датчиків DSC, система xDrive швидко і гнучко розподіляє потужність приводу між осями, запобігаючи ефекту надлишкової або недостатньої поворотності в поворотах, тим самим забезпечуючи відмінну курсову стійкість. Крім цього, вона гарантує швидкий і безпечний розгін навіть на слизьких або крутих ділянках дороги. Завдяки цьому в критичних дорожніх ситуаціях системі DSC не доводиться втручатися в управління автомобілем настільки інтенсивно. Система xDrive поєднує всі переваги повнопривідної системи, такі як відмінне зчеплення з дорогою, курсова стійкість і безпеку руху, з класичної маневреністю BMW.