НАША МЕТА – ВАШЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

Якість, продуктивність та інновація: три наріжні камені досвіду обслуговування автомобіля від BMW Service — сьогодні й завтра. Навіть до того, як нова модель BMW потрапляє на виробництво, інженери розробляють інноваційні, зручні й сфокусовані на водієві особливості сервісу, що гарантує, що кожен автомобіль BMW може працювати якнайкраще, рік за роком. А саме наші майстри, подбають про ваш BMW згідно з усіма стандартами, розробленими заводом-виробником.

Ми обіцяємо забезпечити ваш BMW першокласним сервісом, що надає кращий в своєму класі догляд для вашого автомобіля.

BMW ПІКЛУЄТЬСЯ ПРО ВАШ ЧАС ТА КОШТИ. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА СЕРВІСУ.

Першою серед виробників автомобілів компанія BMW в 1982 скасувала жорсткі інтервали ТО і ввела сервісне обслуговування за станом. Інтелектуальна сервіс-система CBS безперервно відстежує рівень масел і ступінь зносу окремих частин автомобіля. Вона також перевіряє час і рекомендований кілометраж до наступного сеансу технічного обслуговування. Система аналізує поточні дані і попереджає водія, коли підходить термін чергового ТО. Дані можна переглянути на інформаційному дисплеї, який за чотири тижні до терміну автоматично повідомляє про необхідність пройти обслуговування.

СУЧАСНО ШВИДКО ТА НАДІЙНО. СИСТЕМА KEYREADER.

Обслуговування автомобіля ніколи ще не було настільки ефективним: найвищий рівень гарантований. Важливі дані автомобіля, такі як ідентифікаційний номер, пробіг або термін майбутнього ТО, на моделях BMW починаючи з 2000 року випуску зберігаються в ключі. Під час сервісного обслуговування BMW може отримати ці дані за допомогою електронного пристрою, що зчитує Key Reader. Це дозволяє уникнути неясностей або помилок при передачі інформації, а у вас залишається більшечасу для індивідуального діалогу з консультантом сервісу BMW.