Повністю новий BMW M5

Повністю новий BMW M5

Новый BMW M5 виводить підрозділ BMW M GmBH на зовсім інший рівень - вперше на спортивних автомобілях використовується система інтелектуального повного приводу M xDrive. Завдяки такому технологічному новаторству модель M5 вирізняється незрівнянною динамікою та неперевершуваною практичністю в експлуатації за будь-яких погодних умов.

Новий BMW M5 (середня витрата палива: 10,5 л / 100 км *, рівень викидів CO2 в змішаному циклі: 241 г / км *) виводить підрозділ BMW M GmbH на зовсім інший рівень - вперше на спортивних автомобілях BMW використовується система інтелектуального повного приводу M xDrive. Завдяки подібному технологічного нововведенню модель M5 відрізняється незрівнянною динамікою і неперевершеною практичністю в експлуатації за будь-яких погодних умов. Новий BMW M5 - це втілення концепції розкішного 4-дверного бізнес-седана з задатками справжнього гоночного автомобіля, яка вперше була продемонстрована на оригінальної моделі у 1984 році.

Нова система інтелектуального повного приводу M xDrive, розроблена підрозділом BMW M GmbH, відповідає найвищим вимогам в питаннях керованості та ефективності. Вона працює в парі з багатодисковою центральною муфтою, яка розташована в корпусі між вісями автомобіля, і розподіляє крутний момент між передніми та задніми колесами в необхідному водієві співвідношенні. Іншим важливим елементом, що дозволяє автомобілю демонструвати відмінне зчеплення з дорожнім покриттям при будь-яких погодних умовах, є активний диференціал М на задній осі, який можна налаштувати самостійно. Додатково можна регулювати ступінь блокування диференціала від 0 до 100%.

Характер поведінки системи інтелектуального повного приводу M xDrive може бути налаштований за бажанням водія. На вибір пропонується 5 різних режимів, заснованих на спільній роботі системи динамічної стабілізації DSC в трьох діапазонах (DSC увімкнена, MDM, DSC вимкнена) та самої системи M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD). При базовому налаштуванні з активованою системою динамічної стабілізації DSC і повним приводом система забезпечує невелике прослизання задніх коліс при прискоренні в повороті, тим самим наділяючи новий BMW M5 ні з чим незрівнянною маневреністю. У динамічному режимі М (MDM, 4WD Sport) система M xDrive дозволяє здійснювати керований занос. Інші три режими роботи при вимкнененій системі динамічної стабілізації DSC були оптимізовані таким чином, щоб задовольнити запити найвимогливіших гонщиків переважно при пересуванні по треку. Водій має можливість вибрати три варіанти, включаючи повністю задньопривідний режим, що дозволяє контролювати кут заносу, що гідно зможуть оцінити справжні цінителі швидкого та динамічного пересування.

Вражаюча потужність нового BMW M5 забезпечується бітурбірованним двигуном V8 об'ємом 4,4 л з технологією M TwinPower Turbo. Технічні фахівці спортивного підрозділу баварської марки значно поліпшили роботу силового агрегату. Наприклад, заново розроблені турбокомпресори, високоефективна система охолодження наддувочного повітря, а також оптимізоване впорскування палива дозволили збільшити не тільки потужність, але і крутний момент. Двигун розвиває максимальні 600 к.с. / 441 кВт при 5600 - 6700 об / хв, в той час як вражаюча тяга в 750 Нм доступна в діапазоні від 1800 до 5600 об / хв. Регульований масляний насос постачає силовий агрегат необхідною кількістю мастила в будь-яких умовах, навіть при сильних бічних перевантаженнях на гоночному треку. Вражаючі швидкісні характеристики говорять самі за себе: розгін від 0 до 100 км / ч здійснюється за 3,4 с, а від 0 до 200 км / год - за 11,1 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / ч, а з опціональним пакетом M Driver's Package стрілка спідометра здатна піднятися до 305 км / ч.

Вся міць нового BMW M5 перетворюється в рух за допомогою 8-ступінчастої коробки передач Steptronic з функцією Drivelogic. У режимі управління D вона дарує водієві комфорт і зручність керування повністю автоматичною трансмісією. Одним простим рухом автомобіль можна перевести в ручний режим перемикання передач. Це можна зробити за допомогою важеля на центральній консолі або перемикачем, встановленим на кермі. Система Drivelogic дозволяє водієві налаштувати передачі на свій розсуд. На гоночній трасі 8-ступінчаста коробка передач M Steptronic дає можливість миттєво перемикати передачі, що робить новий BMW M5 виключно швидким.

Підвіска нового BMW M5 спроектована так, щоб забезпечити максимальне зчеплення з дорогою як під час щоденних поїздок, так і на гоночному треку. Двигун, трансмісія та система інтелектуального повного приводу M xDrive підвіски автомобіля налаштовані експертами і автогонщиками, які відчували автомобіль на різних трасах, включаючи «Північну петлю» Нюрбургринга - один з найскладніших треків в світі. Ретельно опрацьовані елементи жорсткості в передній і задній частинах автомобіля роблять кузов неперевершено жорстким на скручування і забезпечують миттєві реакції автомобіля на дії водія, в тому числі на високих швидкостях.

Водій може вибрати один з режимів Comfort, Sport або Sport Plus, що відповідно до себе перемикають налаштування амортизаторів із змінною жорсткістю та рульового управління M Servotronic. Характеристики двигуна також можна відрегулювати за бажанням водія, вибравши один з режимів Efficient, Sport або Sport Plus. Клавіші M1 і M2 на кермі можна використовувати для активації налаштувань роботи двигуна, коробки передач, підвіски, інтелектуального повного приводу M xDrive, DSC і вибору показань приладів, що проектуються на вітрове скло. Водій зможе перевести автомобіль в потрібний йому режим за допомогою одного натискання.

Кузов нового BMW M5 зазнав змін у порівнянні зі звичайними седанами BMW 5 серії. Інженери BMW M спроектували ширші передні крила і передній бампер і інтегрували в них великі отвори для подачі повітря до систем охолодження і гальмах. Автомобіль оснащений новим заднім дифузором. Чотири труби вихлопної системи є зовнішнім підтвердженням потужності BMW M5. Завдяки їм кожна поїздка супроводжується характерним звуком спортивного автомобіля, регульованим за допомогою системи заслінок. Водій може зробити звук вихлопу тихіше або голосніше на свій розсуд.

Капот відрізняється особливим дизайном М, виконаним з алюмінію та наділеним привабливими скульптурними лініями. Лінії продовжуються в надзвичайно легкому даху, який виготовлено з посиленого карбоном пластику (CFRP). Завдяки ультралегкому даху та іншим компонентам, як, наприклад, спортивна вихлопна система, вага нового BMW M5 навіть з інтелектуальним повним приводом M xDrive менше, ніж у попередника.

Новий BMW M5 за замовчуванням оснащений складовими гальмами М. Вони легші за звичайні гальмівні механізми, виконані з сірого чавуну, і тому додатково знижують вагу автомобіля. Пофарбовані в синій колір шестипоршневі фіксовані супорти спереду і однопоршневі плаваючі супорти ззаду, а також перфоровані вентильовані гальмівні диски наділяють гальма М вражаючою потужністю, що врівноважує динамічний потенціал автомобіля. Опціональні карбон-керамічні гальма М, які легко впізнати за характерними золотистими супортами дозволять автомобілю позбутися додаткових 23 кілограмів ваги і здатні витримати ще більш високі навантаження.

У стандартній комплектації новий BMW M5 поставляється з полірованими 19-дюймовими легкосплавними дисками в кольорі Orbit grey (спереду: 9,5 x 19, ззаду: 10,5 x 19) та з високошвидкісними шинами М (спереду: 275/40 R 19, ззаду : 285/40 R 19). В якості опції можна вибрати 20-дюймові колеса (розміри шин: 275/35 R 20 спереду на дисках 9,5 x 20 і 285/35 R 20 ззаду на дисках 10,5 x 20).

Стандартна специфікація нового BMW M5 включає сидіння М з електричними регулюваннями і обробкою з шкіри Merino. У список опцій входять недавно розроблені багатофункціональні сидіння M, що відрізняються каркасом ковшоподібної конструкції і забезпечують кращу бокову підтримку.

Новий BMW M5 буде доступний для замовлення з вересня 2017 року. На старті продажів новий BMW M5 буде доступний в ексклюзивній версії First Edition. Цю спеціальна версію, обмежену тиражем в 400 екземплярів по всьому світу, можна буде впізнати за ексклюзивним кольором кузова BMW Individual Frozen Dark Red Metallic.

 

* Дані про витрати палива і запас ходу є попередніми і були визначені відповідно до їздового циклу ЄС, в залежності від обраного розміру шин.

* Додаткову інформацію за офіційними даними витрати палива, викидів CO2 і споживання електроенергії нових моделей легкових автомобілів можна дізнатися в «Нормативних вимогах по витраті палива, викидів CO2 і споживання електроенергії нових легкових автомобілів», які пропонуються у всіх точках роздрібного продажу, а також в компанії Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen і за адресою http://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.